fredag 6 april 2012

Apneer varannan jävla timme!

Oj vad jag är slut i kropp och själ! Nu ska det inte bara vara jobbigt att hon ska lyftas upp varje mål (det är för att hon ska koppla matning med att sitta i famnen) utan nu får hon apneer där hon slutar andas helt och kommer inte igång på egen maskin utan måste puffas med maskin..... Varannan timme 24h om dygnet! Håller på att gå sönder i hela huvudet!

Jag gissar att det kommer bli ett jävla liv om jag skriver om vad som hände igår vid ett apne-tillfälle så jag skriver bara kortfattat att jag håller inte med om att det som hände var okej oavsett anledningar runt omkring. Har fortfarande inte hämtat mig efter det och vissa i personalen verkar inte förstå att man får panik och mår dåligt, de har inte samma känslor som jag men hade de gällt deras egna barn hade de säkert låtit annorlunda.

Vet inte vad jag ska skriva om mera just nu, har matning, tvättning och garanterat ett andningsuppehåll på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar