måndag 16 april 2012

Umeå-kalix-Luleå

Alltså nu har det hänt grejer och jag vet inte ens vart jag ska börja för mitt kaos i huvudet blandas med kaoset hemma. Ja, jag är hemma. Sitter på min soffa i detta nu och skriver.
På tisdag/imorgon kommer vi förflytta oss till sunderby sjukhus så liten är kvar i umeå och flygs imorgon och jag fick inte följa på planet så jag hade inget val än att sätta mig på en 6timmars bussresa hem mot kalix för att "mellanlanda".

Det känns tungt med allt just nu. Först att vara borta från henne så länge (2dagar) och sen kaoset. Detta kaos som kallas mitt liv, mitt hem, mitt allt.
Ingenting är i ordning med något, det är grejer överallt och jag vet inte vart jag ska börja, om jag ens ska orka eller bara skita i det och låta honom fixa det som behövs här hemma.
Vill bara ta en stor jävla container och häva i precis ALLT och börja om från början.
Orkar inte, vill inte, ger upp!
Jag tänkte att det kan väl inte vara så mycket värre än när jag for, men tydligen så kan det. Antingen har jag skev bild av det hela eller så har något hänt, typ att någon släppt en bomb. Vet inte men det får lov att ordna sig iaf, vi ska ju faktiskt hem någon dag också.

Nu orkar jag inte gnälla längre utan ska börja packa om för imorgon bär det av mot luleå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar