tisdag 13 mars 2012

Uppdatering

Shit vad trött jag är! Känns som att man borde orka mera, att man borde vara där uppe oftare än vad man är, vissa mammor verkar käka raketbränsle till frukost men jag orkar verkligen inte. Är uppe ett par svängar om dagen men är laget stabilt och lugnt försöker jag passa på att vila upp mig så orken finns till de dagar när den verkligen behövs.

Satt med henne ett par timmar igår också så jag tycker jag gör vad jag kan, i den mån jag kan.

Gick och nojade upp mig för ett läkarsamtal också igår. Fick veta att jag skulle ha ett och bävade verkligen för att gå till samtalsrummet. Varje gång har de tagit upp något man inte visste och miljoner tankar satte igång oron men den här gången var det mer positiva framsteg, lite om hur hon utvecklas och att hon inte har några dropp alls längre osv. Bara + hela samtalet. Kände mig helt konfys när jag kom ut där ifrån och helt slut! Hade gått och oroat och spänt mig och så var det inget. Pust!

Har blivit slarvig att uppdatera men nu (de pratade om detta på läkarsamtalet också) så händer inte så mycket mer än att hon ska växa på sig och förhoppningsvis slippa ännu en kortisonbehandling och komma i cpap igen. En sak, en dag i taget.
Hon blev 28 veckor + (enligt min idiotiska bm och enligt mina beräkningar 29+) i lördags också! Vikt, längd och huvudomfång togs som alltid vid jämna. kommer tyvärr inte ihåg omfånget ikväll, ska kolla vad det var imorgon.

Vikt: 760g
Längd: 33,8cm
HAPPYFACE!
Är hon inte lite lik farfar?? 

p.s Nya bilder  finns på bildbloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar