onsdag 22 februari 2012

Mysig kväll!


Har suttit och hållit handen en jättelång stund ikväll och fick massa happy face som reaktion. Hon nyps ganska bra nu. Tyvärr har jag bara min idiotiska mobilkamera som gör fula ränder i alla foton men men om tio dagar kommer pappa med nya kameran så vi får hålla ut och jag får ju se henne hur mycket jag vill så det är bara ni läsare och övriga familj och vänner som blir lidande.

Blodsockret då. Hennes blodsocker är för högt så de har kopplat på actrapiden igen så de kan reglera det, men det innebär tyvärr massa jobbiga blodgaser oftare och prover. Förhoppningsvis blir de bättre på ett par dagar.

Hon mår bra idag/ikväll, otroligt bra faktiskt! Känns underbart, man kan som få slappna av lite också!

Fick träffa Ingela idag också! Det var en positiv överraskning verkligen! Det satte lite extra glans på min redan så lugna sköna dag. Hon kommer imorgon kväll och jobbar natt, nu var hon bara förbi privat.

Ska upp en liten sväng innan sängen kallar mig och inspektera nattpersonalen och kanske påpeka vissa små detaljer de inte alltid har koll på. hehe. Supermamma har kollen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar